perjantai 16. lokakuuta 2015

Positiivisia

    Ihanat syysvärit.
 ♥  Meneillään oleva syysloma
   Se, kun vietin oikei kunnolla aikaa äidin kanssa nyt lomalla.
   Se tunne kun saa herätä ihanimman ihmisen vierestä.
   Pimenevät illat kun saa käpertyä sohvalle tee muki kädessä ja katsella televisiota.



























   Flunssa on paranemassa, toivotaan että se vielä lähtisi aivan kokonaan pois!
   Olen niin kiitollinen kun minulla on ihana mies, ystäviä ja muita läheisiä.
   Pakastin täynnä marjoja, kiitos äidin. Mustikka smoothie on vain niin hyvää.
   Olen myös niin iloinen kun saatiin näin hyvä asunto, tykkään tästä niin.



























   Se, kun pääsin opiskelemaan haluamaani kouluun.
   Sain tänään tentti kirjan luettua läpi, vielä vähän kertausta niin hyvä tulee.
   Olen iloinen että olen pikku hiljaa oppinut hyväksymään itseäni enemmän.
   Tiedän myös että minusta välitetään.
   Usko.































Harriet 

2 kommenttia: